Na Osrednjem vadišču bodo usposabljanje kontrolorjev združenega ognja podpirali in izvajali lastno usposabljanje pripadniki 15. polka vojaškega letalstva Slovenske vojske z letali Pilatus PC-9 M Hudournik in 31. lovskega polka z letali F-16.
Posadke letal bodo v sklopu lastnega usposabljanja izvajale urjenje pilotov in tehničnega osebja pri zagotavljanju ognjene podpore iz zraka, izvajanju taktičnega poleta, izmika z območja delovanja ter poenotenju postopkov izvajanja letalskih operacij. Usposabljanje bo potekalo v določenih časovnih intervalih, in sicer:
– v torek, 22. februarja, med 13. in 14.30 ter 18.30 in 20.00 uro,
– v sredo, 23. februarja, med 12.30 in 14.30 uro,
– v četrtek, 24. februarja, med 10. in 13.30 ter 16.30 in 20.00 uro,
– v petek, 25. februarja, med 11. in 13. uro.
15. polk vojaškega letalstva bo na letališču Postojna v času izvajanja vojaških letalskih operacij zagotovil koordinatorja za usklajeno in nemoteno delovanje letališča Postojna. V usposabljanje bo vključen tudi 16. center za nadzor in kontrolo zračnega prostora Republike Slovenije, ki bo skrbel za usklajeno in varno izvajanje letalskih operacij.
Piloti 152. letalske eskadrilje Slovenske vojske bodo v sklopu usposabljanja od 22. februarja do 25. februarja izvajali nizko letenje z letali PC-9M Hudournik. Nizko letenje se bo izvajalo v navedenih dneh na štirih smereh, in sicer:
SMER1
Letališče Cerklje ob Krki – Brestanica – Podsreda – Hotunje – Ptujsko jezero – Dobrovnik – Križevci – Okoslavci – Ruše – Zreče – Polzela – Radeče – Brestanica – Letališče Cerklje ob Krki.
SMER2
Letališče Cerklje ob Krki – Brestanica – Ponikva – Stojnci – Odranci – Dravograd – Braslovče – Kuretno – Radeče – Brestanica – Letališče Cerklje ob Krki.
SMER3
Letališče Cerklje ob Krki – Trška Gora – Ponikve – Gorenja vas – Most na Soči – Bač – Mali Log – Nemška Loka – Šentjernej – Letališče Cerklje ob Krki.
SMER4
Letališče Cerklje ob Krki – Trška Gora – Sveta Trojica – Zadlog – Ritomeče – Sviščaki – Retje – Mokri Potok – Tušev Dol – Šentjernej – Cerklje ob Krki.
Načrtovano letenje bo dnevno potekalo le na dveh smereh z intenzivnostjo dveh letal. Smer in čas letenja se bosta določila glede na trenutne vremenske razmere. Pri usposabljanju se upoštevajo zakonska določila in ostali predpisi, ki urejajo letenje na nizkih višinah z letalniki Slovenske vojske. Med izvajanjem aktivnosti se bodo piloti v največji možni meri izogibali letenju nad večjimi naselji.